welkom diensten werkwijze portfolio profiel referenties contact

"Blijf jezelf, een origineel is beter dan een kopie"

Jacqueline van Thoor heeft jarenlang ervaring opgedaan in management ondersteuning en secretariële ondersteuning als office manager, directiesecretaresse, management assistente en facilitait manager. Na een overstap naar de uitzendwereld als Intercedente in 2000 heeft ze zich met deze nieuwe ervaring en opleiding op zak toch weer gestort op management en secretariële ondersteuning bij chemieconcern Akzo Nobel en bij DIS BV.
Bij Akzo Nobel en DIS BV voornamelijk als leidinggevende van de afdelingen secretariaat en receptie, verantwoordelijk voor facilitaire zaken (contracten), als management assistente van de directeur, site manager en als secretariële en administratieve ondersteuning voor de afdeling Human Resources (personeel- en salarisadministratie). Na anderhalf jaar te hebben gewerkt bij DIS BV heeft Jacqueline van Thoor in januari 2010 Assistenza opgericht.

Assistenza is inmiddels al een aantal jaren de steun en toeverlaat voor diverse MKB-bedrijven en ZZP-ers op het gebied van management- en secretariële ondersteuning.

Bij Jacqueline van Thoor is het glas altijd half vol, komt het woord “stress” niet voor in haar vocabulaire, denkt ze in oplossingen en niet in problemen, is het spreekwoord: “zo flexibel als een deur” totaal niet op haar van toepassing en is haar succes, uw succes.

 

Opleiding

Actiegericht Leidinggeven (2006 via Schouten-Nelissen)
Leergang Personeel & Organisatie (2002 via Schroevers Bedrijfsopleidingen)
Taaltraining Frans (2001 via Avoc Taleninstituut)
Start Uitzendbureau, uitzendmedewerker (diploma in 2000)
Management Foundation Program (1999 via MRA International)
Secretaresse Management Opleiding (1998 via NCATB groep)
Time Management voor/door secretaressen (1997 via NIVE)
Economisch Lyceum (diploma in 1991)

 

Resumé

Klik hier voor het resumé van Jacqueline van Thoor


info@assistenza-office.nl Volg mij op Linked In