welkom diensten werkwijze portfolio profiel referenties contact

“Je krijgt zelden een tweede kans om een eerste indruk achter te laten”

Piet Keulers – Keulers Cum Suis en voormalig directeur TCZL – www.TCZL.nl
“Jacqueline “Assistenza” van Thoor weet wat ze wil en wat ze kan, maar ze weet ook wat ik wil en wat ik moet. Integer en accuraat in complexe publieke- en private situaties.”

Herman van Os – eigenaar Sleipner Wonen – www.sleipner.nl
“In onze branche zijn notulen essentieel. Notulen zijn hét communicatie middel met de leden van onze verenigingen en daarbij is het belangrijk dat alle op een Algemene Ledenvergadering genomen besluiten juist worden verwoord. Sinds wij dit onderdeel van onze werkzaamheden laten uitvoeren door Jacqueline van Assistenza kunnen wij ervan op aan dat onze notulen zowel tekstueel als inhoudelijk correct zijn. Ook belangrijk: de notulen worden tijdig aangeleverd, doorgaans binnen 24 uur! Daarnaast stelt Jacqueline zich - voor, tijdens en na een vergadering - professioneel op en is haar presentatie altijd representatief. Kortom: Assistenza voegt iets toe aan onze organisatie!”

Bart van den Berg – operations manager NanoHouse – www.nanohouse.eu
“Jacqueline is een prettige en toegewijde persoonlijkheid. Ze staat dag en nacht voor je klaar indien nodig. Fijn is dat je met Jacqueline kunt bouwen aan nieuwe bedrijvigheid. Je mag altijd rekenen op creatieve input en een hoge kwaliteit van werken. Jacqueline zal daarbij altijd proberen je verwachtingen te overtreffen.”

Ludwig Lemmens – VakantiePark Duitsland – www.vakantiepark-duitsland.nl
“Naast de makkelijke omgang is Jacqueline een doortastend en pro-actief persoon, ze weet van aanpakken. Zij pikt dingen snel op en voert haar administratieve werkzaamheden met onze eigen systemen zeer precies uit. Ook van onze klanten en buitenlandse relaties kregen wij positieve feedback over haar functioneren.”

Marlie Dix – Organiseren en Schrijvenwww.marliedix.nl
Voor de viering van 75 jaar Julianakanaal had ik vanwege het korte tijdsbestek dat zaken geregeld moesten worden, niet alleen handjes nodig, maar ook een organisatietalent. 75 Jaar Julianakanaal was een omvangrijk project. Een volledige week stond het Julianakanaal in het teken van dit jubileum, waarbij veel mensen genodigd waren. De uitnodigingen, aanmeldingslijsten voor scholen en genodigden waren bij haar in goede handen. In een hecht team hebben we een perfect feest neergezet. Jacqueline was daarbij een niet te missen kracht. Ik bewonder haar voor haar snelheid en accuratesse waarop ze zaken aanpakte. Daarnaast vulde zij als assistent organisator zaken goed aan. Aan boord van het schip ontpopte Jacqueline zich zelfs als ware entertainer bij het ‘petje op, petje af’ spel. Bij een volgende grote organisatieklus weet ik waar ik moet zijn. Bij Assistenza!

Simone Evers - Procurement Manager Europe bij Lawter, Maastricht
“I have worked with Jacqueline for several years and think of her as a very enthusiastic person who radiates and reflects a lot of positive energy to the people in her team. She likes to take challenges and knows how to handle stressful situations! A very valuable contributor to your winning team!”

Willem Burger – former purchagingmanager Akcros Chemicals, Roermond
“Jacqueline is fully characterized by her device: "When it cannot be done as it should be done, then it should be done as it can be done."

Jos Dols – R& D Hexion Specialty Chemicals, Maastricht
“Jacqueline has always been a very helpful person in her function as office manager were we as R&D dept. also could rely on. Words that describe Jacqueline include: representative, knowledge, organizing skills, hardworking.”

 


info@assistenza-office.nl Volg mij op Linked In