welkom diensten werkwijze portfolio profiel referenties contact

“If it cannot be done as it should be done, than it should be done as it can be done”


Werkplek
Assistenza heeft een eigen kantoor, met alle mogelijke faciliteiten en moderne apparatuur om tot een goede dienstverlening te komen.
Indien gewenst werkt Assistenza ook op locatie.

Werktijden
Assistenza heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en geen vaste werktijden, "u vraagt, wij draaien". Overdag, in de avonduren en indien nodig in het weekend. Flexibiliteit op en top.

Tarieven
Het tarief van Assistenza is afhankelijk van de opdracht en varieert tussen € 35
en € 60 per uur excl. BTW.
Na een persoonlijk gesprek over de aard, de zwaarte en de duur van de opdracht kan een tariefbepaling worden afgegeven. Vanzelfsprekend kunt u telefonisch of per mail een indicatie ontvangen.

Offerte
Assistenza zal een offerte opstellen aan de hand van een persoonlijk gesprek of mail waarbij de werkzaamheden helder worden.
Het bedrag op de offerte kan een vast bedrag zijn voor een bepaalde opdracht, maar het kan ook een uurtarief betreffen. Wanneer het een opdracht voor een langere periode betreft, zal het uurtarief lager zijn.
Om transparantie voor beide partijen te waarborgen zal de opdracht of het project uitgebreid omschreven worden, zodat onze verwachtingen over en weer matchen.
De offerte ontvangt u vervolgens in tweevoud ter ondertekening per post of per mail.

Factuur
Aan het eind van de maand ontvangt u een (gespecificeerde) factuur over de werkzaamheden in de afgelopen maand.
Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum op rekeningnummer NL54 INGB 0004 6135 32 onder vermelding van het factuurnummer.

VAR-verklaring
Assistenza is in het bezit van een geldige VAR-verklaring. Hiervan ontvangt u vanzelfsprekend een kopie als bijlage bij de offerte.

“Klik”
Vanzelfsprekend moet er ook een klik zijn tussen u en Assistenza, want naast professionaliteit en ervaring, moet de werkrelatie prettig verlopen voor beide partijen.
Ook hierin investeert Assistenza!

Voordelen van Assistenza
• Kostenbesparing: u betaalt alleen de productieve uren, zo houdt u de vaste lasten laag. Heeft u geen financiële ruimte meer voor Assistenza, dan kunt u het contract per maand opzeggen of met wederzijds goedvinden per direct;
• Tijdsbesparing: door werk uit handen te nemen, houden u en uw medewerkers meer tijd over voor belangrijkere werkzaamheden en voor uw klanten;
• Continuïteit: door Assistenza als vaste ondersteuning op basis van een aantal uur per week of maand in te zetten zorgt u voor structuur en continuïteit in uw organisatie en richting uw klanten en medewerkers;
• Mobiliteit: de werkzaamheden kunnen zowel bij Assistenza als bij u op kantoor worden uitgevoerd;
• Flexibiliteit: indien het een urgente opdracht betreft zullen wij ervoor zorgen dat deze opdracht binnen het gewenste tijdsbestek wordt uitgevoerd, dus indien nodig in de avonduren of in het weekend, zonder dat u hiervoor het dubbele betaalt;
• Netwerk: Assistenza beschikt over een uitgebreid netwerk en werkt met diverse partners samen. Wanneer Assistenza u niet van dienst kan zijn, brengen wij u graag in contact met de juiste organisatie of persoon. Assistenza helpt u graag verder!


info@assistenza-office.nl Volg mij op Linked In